neděle 3. února 2013

Air Berlin – low cost nebo běžná aerolinka?

Před nějakou dobou jsem měl možnost letět s Air Berlin trasu VIE-HAM a HAM-VIE. Před odletem jsem měl drobné obavy o kvalitu Air Berlin, protože až do nedávna jsem si myslel, že je to běžná aerolinka, jenže Air Berlin je semi-lowcost. Co to znamená? To po mně nechtějte vysvětlit, ale tuším, že to nějak souvisí s dceřinou aerolinkou Niki, respektive Fly Niki.

Čekal jsem dost omezené služby a všechno navíc pouze za poplatky, jako to je například u Ryanairu. Jaké však bylo milé překvapení, když vše probíhalo jako u běžné aerolinky. Online check-in s bezplatnou rezervací místa, odbavení na letišti bez problémů a občerstvení na cestě zdarma s poměrně bohatou nabídkou nápojů.

Celkově jsem s nimi byl velmi spokojen a můžu je s čistým svědomím doporučit. Evidentně se snaží odlišit Air Berlin a Fly Niki, kdy druhá společnost je právě zřejmě onen low-cost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Dodržujte prosím pravidla slušného vychází při diskutování. Děkuji.